Inloggen

Via het klantenportaal kunt u uw gegevens wijzigen, abonnementen en facturen inzien en betalen, ticket berichten terugzien en contact met ons opnemen.

Inloggen klantenpaneel
Om in te inloggen op het klantenpaneel heeft u uw klantnummer en wachtwoord nodig.
Het klantnummer kunt u terugvinden op uw factuur.
Het wachtwoord is eerder toegezonden of heeft u zelf ingesteld.
Ook kunt u het wachtwoord eenvoudig zelf opnieuw instellen.
Let op! Wij adviseren het gebruik van 2-staps authenticatie, lees hier meer.

Inloggen telefonie PBX manager
Om in te inloggen op de PBX Manager heeft u uw tenant naam en wachtwoord nodig. 
De tenant naam kunt u terugvinden op uw factuur.
Het wachtwoord is eerder toegezonden of heeft u zelf ingesteld.
Dit wachtwoord kunt u door onze helpdesk laten resetten.

Inloggen telefonie portal
Om in te inloggen op het portal heeft u uw telefoonnummer en wachtwoord nodig. 
De telefoonnummer kunt u terugvinden op uw factuur.
Het wachtwoord is eerder toegezonden of heeft u zelf ingesteld.
Ook kunt u het wachtwoord eenvoudig zelf opnieuw instellen.