Het is erg belangrijk dat uw gegevens bijgewerkt zijn, bijvoorbeeld bij een verhuizing of bij een personeelsverloop. Denk hierbij aan contactgegevens, facturatiegegevens en gidsvermelding voor telefoonboek.
Met het Klantenpaneel heeft u dag en nacht gratis toegang tot allerlei diensten, zoals bijvoorbeeld het bekijken van uw facturen. U kunt snel en eenvoudig in het linker menu inloggen op het Klantenpaneel. Wanneer u uw wachtwoord niet meer weet, dan kunt u uw wachtwoord opvragen via de Wachtwoord vergeten link.
Contactgegevens
Via het Klantenpaneel kunt u makkelijk uw algemene contactgegevens bijwerken. Onder Uw klantgegevens in het Klantenpaneel portal heeft u twee tabbladen, onder Algemene gegevens; klik hier op de knop Gegevens wijzigen. Voordat u bij ons uw wijziging doorvoert, dient u, wanneer van toepassing, eerst uw gegevens bij de Kamer van Koophandel te hebben gewijzigd. Lees meer.
Factuurgegevens
Via het Klantenpaneel kunt u gemakkelijk uw factuurgegevens bijwerken. Let op! Wanneer u uw contactgegevens wijzigt, dient u apart de facturatiegegevens te wijzigen. Onder Uw klantgegevens in het Klantenpaneel heeft u twee tabbladen, onder de Algemene gegevens staan de de facturatiegegevens; klik hierbij op de knop Gegevens wijzigen. Voordat u bij ons uw wijziging doorvoert, dient u, wanneer van toepassing, eerst uw gegevens bij de Kamer van Koophandel te hebben gewijzigd. Lees meer.
Betaalachterstand
Het kan gebeuren dat u een rekening niet op tijd betaald, maar bij het uitblijven van een betaling loopt u het risico dat u wordt afgesloten. Dat is vervelend voor iedereen. CT Telecom informeert u over de status van uw betalingen met een herinnering en aanmaning. Heeft u een betaalachterstand? U kunt op een aantal manieren alsnog betalen. Doe dit zo snel mogelijk zodat uw abonnement niet afgesloten wordt en u geen extra kosten doorberekend krijgt. Lees meer.
Gidsvermelding
Uw telefoon nummer kan worden opgenomen in papieren telefoongidsen, in online gidsen en bij nummerinformatiediensten zoals 1888. Nummerregistratie is gratis. Lees meer.
Telemarketing
Het stopzetten van ongewenste direct mail, telemarketing via de telefoon of telefonisch marktonderzoek kunt u niet regelen door uw vermelding geheim te maken. Dat gaat uitsluitend via het bel-me-niet register www.bel-me-niet.nl, voorheen www.infofilter.nl of bel 0900-6661000. Lees meer.